Velkommen til fagbloggen Gode praksiser i et flerkulturelt studiemiljø.

Kari Mari, Marit inviterer til pedagogiske refleksjoner og diskusjoner om mangfold og læring.


tirsdag 3. september 2013

Skriveuka 2013 er i gang

Fantastisk. Rett og slett fantastisk.
1) Fantastisk gode innlegg fra fantastisk gode fagformidlere. Takk!
2) Fantstisk aktive og tålmodige tilhørere som var med oss hele dagen til tross for et overfylt klasserom. Rommet hadde plass til 45 deltakere vi var 80. Takk!
3) Fantastisk at en høgskolen med over 16 000 studenter ikke har et auditorium som kan brukes til fellesarrangement. Utrolig!

Det jeg sitter igjen med etter dagen er at god fagformidling er basert på undring, ærlighet og kjærlighet til faget og til leseren ... og at jeg må ha noe å si, jeg må mene.

Hva er det så jeg underer meg over? Jo, akkurat nå lurer jeg på hvor smart blir en en smartbok? Hvis du vet noe om det, eller kunne tenke deg å undersøke det, så ta kontakt!.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar